2015. július 14., kedd

Hello!

Köszönet a sok olvasónak! A BD volt az első blogom amit befejeztem. Mint tudjátok nem fogom abbahagyni. Szóval megszavaztátok a The Stuttering (TS) c. Luke fanficet, így az jön. A blogot néhány napon belül kezdem, szóval készenlétebe gyerekek! :)
A Broken Drumstick részeket itt megtaláljátok: BD. Emellett a Wattpadon elindult a blog, kövessétek: ITT

Ami persze igazán fejtörést okozott az a blog helye. Valahogy nem tudtam azonnal ráhúzni erre a blogra a TS design-ját, és írni. Már tavaly szeptemberben elkészült a blog, és lassacskán írtam néhány fejezetet, így maradok azzal a történettel, ott.

Viszont ez a blog otthont ad egy másik történetnek :D Szerettem volna már az utolsó fejezettel együtt világgá kürtölni, hogy a második Ashtonos blog fog itt indulni. Még ezen kívül 4 blogot terveztem, nem tudom, hogy lesz-e valami belőlük, de igyekszem. Addig is itt a Wattpad, kövessetek, hogy biztos értesüljetek mindenről :D vagy a facebook csoport
Várom a véleményetek! :)

The Great Outback



Részlet: 



"Alig vártam a nyarat. Nem volt eget rengető tervem, mint a többi gyereknek. Én csak arra vártam, hogy egyedül lehessek, és ne lássam egyetlen egy ismerősömet sem.

Whitby lakossága mindössze 14,000 fő volt. És ennek a kicsiny szám nagy részét az idősek tették ki. Kevés gyerek volt, és azok is olyan elmaradtak, hogy nem igazán jöttünk ki.

Olyan eldugott kis városka volt a mi Whitbynk, hogy szerintem a térképen is csak egy pötty jelezte a helyzetünk.

Az elmaradottság Isten háta mögötti kirendeltsége.


Szerettem itt élni, ne értsetek félre. Pusztán tényeket közlök. Az Alkonyat volt a trendi könyv a könyvtárban, nem volt mozi, és senki sem hallott a Green Day–ről, a TwentyOnePilots-ról vagy a One Direction–ről. "


2 megjegyzés:

  1. Nagyon várooom!!! Kíváncsivá tettél! Siess a részekkel!

    VálaszTörlés
  2. Ohh, hogy fogom én kibírni?? Nagyon várom már!!!!!!
    Nem fogom kibírni:,D de már csak pár nap
    -Kinga ♥

    VálaszTörlés

látogatások