2015. július 7., kedd

Levegőhöz jutni

Boldog születésnapot Ashton! Amikor ez a bejegyzés már kikerül, addig már egy napja 21 lettél Ausztráliában. Milyen nagyszerű, hogy pont a KEDDvenc napomra esett :) Szóval ez egy nagyon special nap. A special napok pedig rejtenek meglepetéseket. Akárcsak ez is.

A blognak ez az utolsó fejezete. Nem terveztem, hogy pont a mai nap fog véget érni, de így jött össze. Zene lejátszót tettem, és nem azért, hogy elárasszalak a kedvenc zenéimmel. Ez a befejezés megköveteli a zenét, szóval kérlek ne kapcsoljátok ki.
A továbbiakban figyeljétek a facebook csoportot, és a blogot is, mivel jönnek az újabb történetek (ezen a  blogon).



Ha szerettétek a blogot, akkor kérlek, hagyjatok egy megjegyzést. Nem számít, ha soha sem írtatok. Most a legfontosabb.

U.I. Kérlek ne utáljatok.




Kezdtem kissé összeszedni magam a szakításunk után. Megpróbáltam túltenni magam mindenen. Senki társaságát sem kerestem, még Luke–ot sem. Nem tudtam rávenni magam három hét után, hogy felhívjam, hogy bocs, de én nem vagyok képes erre. Lezárom ezt a fejezetét az életemnek, és akinek Ashtonhoz van, köze- nem lehet benne. Egyetemre megyek, egy másik városba, és itt hagyok mindent.

Ekkor hallottam meg, hogy cseng a telefonom.
Három nem fogadott hívás.
Esélyem sem volt megnézni, hogy ki az, mert ismét hívtak.
 Ashton.
Elgondolkodtam azon, hogy megéri–e felvenni. Az utóbbi hetekben folyamatosan zaklatott, kis híján új számot akartam kérni. A gyomrom furcsán görcsbe ugrott, ha arra gondoltam, hogy mit fog mondani.

– Igen? – kérdeztem.

Csend volt a válasz.

Szemügyre vettem a képernyőt. Mi van? Nem vettem fel? Ashton azonban a vonalban volt. A másodpercek teltek, de a vonal süketnek tűnt. Ez a seggfej szórakozik velem? Rájöttem, hogy mekkora hiba felvenni a telefont. Csak sót szórok a sebeimbe.

– Lehalkítottál? – kérdeztem bosszúsan. Épp azon voltam, hogy letegyem, amikor nehézkes légzést hallottam.
Ashton hangja erőtlen volt, amikor beleszólt:
– Olivia, nagyon szeretlek.
Kirázott a hideg. A testem ellepte a hideg veríték. Miért kell ilyen nehéznek lennie? Lehunytam a szemem és mély levegőt vettem.
– Ash, minden rendben van veled? Nem akarom, hogy...
Nem tudtam befejezni, mert félbeszakított.
– Hidd el, hogy megpróbáltam, de nem megy. – A légzése szaggatott volt.

Megrémített. A légzésem felszínes lett, úgy remegtem, mint a nyárfalevél. Minden olyan jelentéktelennek tűnt abban a pillanatban. A gyerekes veszekedéseink, Penny, és minden más. Ott akartam lenni.

– Ashton – szóltam bele a legkedvesebb hangomon. – Én is szeretlek. Hé, átmenjek?
– Egyedül vagyok. Senki nem érti meg – folytatta, mintha nem hallotta volna, amit mondtam. – Oh, a pokolba.
Hallottam, amint egyre szaporább lesz légzése. Mintha valami elől menekülne.
A fenébe Ashton! Mit csinálsz?

Teljesen pánikba estem. Hallottam, ahogy nyöszörög. A szívem össze–visszakalapált, a fülembe zúgott a vér.
– Ashton figyelj, megyek hozzád. Pár perc – mondtam remegő hangon. – Tarts ki, minden rendben lesz.
– Minden rendben lesz – ismételte. – Szeretlek Olivia és sajnálom.
A hangja elhalkult. Remegtem, és alig álltam a lábamon. A vállammal fülemnél tartottam a telefont, közben magamra rángattam a kabátom.
– Leteszem, és ott vagyok. Két perc. Ígérem.
Annyira remegtem, hogy a telefont alig tudtam a fülemnél tartani.
A lélegzetem reszketett, képtelen voltam gondolkodni. Melyik a legrövidebb út? Miért nincs itthon az autónk?
– Ne tedd le. Megölsz, ha leteszed.

Ledermedtem, és lehunytam a szemem. Nem teheti ezt. Nem teheti ezt velem.
– Ashton megvágtad magad? – A torkom kiszáradt, a nyelvem csak nehezen mozdult meg. Alig tudtam kiejteni. Szerettem volna azt hinni, hogy csak kiborult, de valami azt súgta, hogy ez bonyolultabb.
Csend volt a válasz.
– Oh, Istenem, annyira sajnálom! Kérlek, ne haragudj rám Liv. Nem vagyok elég erős.
Meghoztam életem legnehezebb döntését. Letettem a telefont.



Remegő ujjakkal tárcsáztam a mentőket.
Amint végeztem hívtam Ashtont. Nem vette fel. Kérlek. De a hangposta szólt bele. Attól tartottam, hogy megöltem. Megöltem őt. Az életemmel végeztem.


***


Azonnal oda kell mennem. Azonban annyira remegtem, hogy még a kulcsot sem tudtam betenni a zárba. Hisztérikusan tárcsáztam ismét. Összefüggéstelenül beszéltem, nem tudtam gondolkodni.

– Igen?
– Ash házához tudnál jönni? – mondtam, de nem tudtam folytatni. – Ash...
– Pár perc és ott vagyok.

Nem emlékszek semmire az oda útból. Rohantam és rohantam. A tüdőm szúrt, foltok ugráltak a látómezőmbe. Tudtam, hogy nem érhetek oda tíz perc alatt. De hiába vártam volna, még ha repülővel mentem volna is túl lassú lett volna.

Amint befordultam az utcába elhagyott az erőm. Ashtonék ajtaja csukva volt. Mentőnek vagy Luke–nak semmi nyoma sem volt. Olyan csend volt, mint a temetőben. Kísérteties csend. Minden rendben van Liv. Nézd a mentők elhúztak, mert látták, hogy egy hamis hívás volt. Talán még a rendőrök is kihallgatnak miatta. Buta, buta, buta. Korholtam magam és a házhoz siettem. Nem kopogtam, hanem egyszerűen beléptem. A ház csendes volt, Anne és a srácok nem voltak itthon, szóval egyből Ashton szobája felé vettem az irányt. Mozgást hallottam és rohanni kezdtem. A kilincsre tettem a kezem és belöktem az ajtót.

Ash?
Luke az ajtónál termett és megpróbálta kitakarni a látványt. Nem értettem semmit. Testét közém és az ajtó közé préselte. Elfehéredett ujjpercekkel markolta az ajtót, hogy megfékezzen.
– Liv, menj el – lökött ki az ajtón. – Most!
Ledermedtem, mintha hideg vízbe löktek volna. Megszűntem gondolkodó lénynek lenni.
Ashton!

Luke megragadt és elvonszolt a szobától. Végig húzott a folyosón, egyre távolabb Ashton szobájától. Ütöttem, rúgtam, ahol értem. Az arcába mélyesztettem a körmeim, és folyamatosan kiabáltam. Luke belökött a fürdőbe és rám zárta az ajtót.
- Sajnálom, Liv – kiáltotta.


A hideg csempén kuporogtam. Nem voltam magamnál. Az agyam egyszerűen mindent blokkolt. Nem tudom, hogy meddig voltam ilyen állapotba, de éveknek tűnt. Nem sokkal később kicsit észhez tértem, de akkor észrevettem, hogy a ruhám és az arcom véres. Egész testembe remegni kezdtem, pár lépést tettem meg. Hányni kezdtem. Öklendeztem és a világ forogni kezdett.

Sokkot kaptam. Amikor kihánytam magam, a csap fülé hajoltam és fásultan lemostam a bőrömről a vért. A ruhámról nem tudtam eltüntetni, de nem bírtam a szagát, a látványát. Áthúztam a fejem fölött a felsőm és a fekete topban maradtam. Felhúztam a térdem és átkaroltam magam. Mi történt?

Nem éreztem semmit.

Amikor kinyílt az ajtó még csak felnézni sem volt erőm. Luke belépett. A szagtól fintorgott, de nem szólt egy szót sem. Tiszta volt a ruhája, a pillantása tele volt sajnálkozással
– Megőrültem igaz? – suttogtam meggyötörten.
– Sajnálom, Liv – guggolt le mellém.

Luke nem hozta szóba Ashton, az én agyam pedig még csak rágondolni sem engedett. Mintha teljesen kitörlődött volna az emlékeimből. Tudtam, hogy ki ő és mit érzek, de ha másra gondoltam rosszul voltam. Mintha bizonyítani akarnám magamnak, hogy képes vagyok rá ki akartam mondani a nevét. De a nyelvem nem mozdult.

– Ashton – krákogtam. – Ashton.

13 megjegyzés:

  1. Jezusom ,nagyon jo lett! Es megnyugtatlqk ,hogy en nem utallak. Szerintem tokeletes befejezes lett egy ilyen blognak. Vegre nem egy *osszehazasodunkesboldoganelunkmigmegnemhalunk* tipusu vege lett. Imadtam. Imadtam az egesz blogot! Izgatottan varom a kovetkezot:) ❤

    VálaszTörlés
  2. Szia(: Én végig olvastam a történet nagyon tetszett az egész, várom már nagyon a következő történetedet. Sok sikert hozzá és biztos lehetsz benne hogy azt is olvasni fogom!(:

    VálaszTörlés
  3. Ez ez ez elképsztő! Én még mindig extázisban vagyok! Ahhhhhh elképesztő vagy! ELKÉPESZTŐ!!!! Imádlak! Téged és a blogot is. Még! Még! Még!

    VálaszTörlés
  4. Istenem. Nincsenek szavak. Az egyetlen Ashton történet volt, ami annyira megfogott, hogy végig olvassam. És imádtam. Ó de még mennyire. Fantasztikus volt, pont, mint az írója. Minden elismerésem a tiéd! Atyám, itt sírok már percek óta, és képtelen vagyok megfogalmazni a gondolataimat. Mit mű M Mit műveltél velem?:D
    Habár nem így képzeltem el a történet végét, azt hiszem kellemes csalodás ért. Tudom-tudom.. hogy lehet kellemes csalódás egy ilyen befejezés. Kérlek szépen úgy, hogy ez nem egy tömeggyártmány blog. Más, mint a többi, és pontosan ez teszi tökéletessé.
    Nem igazán tudom mit kellene mondanom. Imádtam minden betűjét az irománynak, csodálatos vagy! Tűkön ülve várom a következő történetedet!
    Azt még elmondanám, hogy ez az első kommentem a történetedhez, azt hiszem. Sajnálom, hog korábban nem írtam hozzászólást, de csak ugyanazt tudtam volna leírni, mint a többi kommentelő, így feleslegesnek tartottam.
    További ilyen sikereket kívánok!:)
    Ölel: Krisztina.:)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Lana!
    Mikor rátaláltam a blogodra, akkor jártál kb. a 2. résznél, szóval szerintem kijelenthetem, hogy az eleje óta követlek. Elképesztő mennyi fantáziád van és, hogy milyen cselekedeteket tudtál belevinni a blogodba. Tökéletesen átéreztem azt amit kellett, és kialakult egyfajta véleményem is a szereplőkről.
    A vége meglepett, fogalmam sincs mi történt Ashtonnal... Meghalt? Nem halt meg? A lényeg, hogy szerintem te pontosan ilyen kérdésekkel teli résznek szántad és eszed ágában sincs megmondani, hogy mi is történt vele...
    Imádtam. Imádom. És mindig is imádni fogom!
    Izgulva várom a következő blogodat!

    Millió puszi, a No.1 rajongód: Lishiza xx.

    VálaszTörlés
  6. Hát ez durva volt! Hogy tudsz ilyen jól írni?!?!?! Leblokkoltam... Hát nem nagyon tudok most mit mondani...csak hogy:
    Boldog 21. szülinapot Ashton!

    VálaszTörlés
  7. Úristenem te láány.. végig bőgtem itt az egészet,de még most sem fogtam fel,hogy vége van...
    A zenéket nagyon eltaláltad,mert kiemelte az így is kritikus részeket.
    Én személy szerint nem utállak... sőt a sok blog közül amiket olvastam eddig szinte mindig happy end lett a vége, és te ebben is különbözöl a többi írótól... Ha itt lennél most én egy akkora ölelést adnék neked.. de így csak egy virtuális ölelésre futja :).... nagyon tehetséges vagy.. ameddig teheted nem hagyd abba az írást.. Nagyon-Nagyon várom a következő elképesztő történetedet ♥ :*

    VálaszTörlés
  8. Ez...fantsztikus. Imádtam/imádom ezt a történetet, és minden egyes nap vártam hogy kedd legyen. Ahányszor olvastam egy-egy fejezetet, önkénytelenül is vigyorognom kellett. Minden egyes mondattal, sorral, szóval egyre jobban izgultam, hogy mi lesz.
    Köszönöm, hogy leírtad ezt a történetet, mély nyomot hagyott bennem.
    Izgatottan várom, hogy milyen csodát olvashatok tőled legközelebb!

    VálaszTörlés
  9. Mi a....
    Ezt nem èrtem
    most akkor megőrült csak, vagy Ashnek tényleg van baja?
    Vagdosta magát?
    Ash meghalt?
    Miért nem engedte oda Luke?
    MIVAN???
    Ez a kedvenc blogom hála neked hogy megírtad
    köszönöm!
    Na megyek elolvasom mèg párszor, összeállítom a kockákat
    <3

    VálaszTörlés
  10. Hát Én kész vagyok...nem utállak, dehogy is utállak. Istenem ez a zene nagyon illik a részhez. Csak olvastam és a közepén észrevettem hogy könnyezek és még mindig. Egyszerűen csodálatos és csatlakozom ahhoz az emberhez aki azt mondta, hogy nem egy tipikus sztori (Rékaa Módoos) Imádtam ezt a történetet és Nagyon de Nagyon várom már a következő történetet is.
    - Kinga :)

    VálaszTörlés
  11. Úristen te lány:o
    Fantasztikusan írsz.Izgalmas és eseménydús történetet hoztál össze!:) Gratulálok!
    Nem rég találtam meg a blogodat, de egyszerűen annyira megtetszett hogy egy éjszaka alatt elolvastam a részeket és szinte semmit sem aludtam és másnap körülbelül olyan voltam mint egy élőhalott.:D Nagyon ügyes vagy csak így tovább és sok szerencsét! :)
    Rám 100% hogy számíthatsz a következő blogodnál is!!:):)

    VálaszTörlés
  12. Szia Drága:)!
    Amint látod idő kellet míg firkantok Neked valamit. Felkellet ezt dolgoznom ugyan is nagyon tudtam azonosulni Liv-el talán túlságosan...ugyanis nem tudtam felfogni, hogy vége. Imádtam minden egyes részét.A zene segített teljesen átérezni.Imádom, hogy ilyen költői véget írtál pont ez kellet ehhez a bloghoz. Örökre kedvenc történetem marad.Fantasztikus író vagy(!) remélem tudsz róla és megnyugtattalak következő történetednél is itt leszek.
    xoxoHűolvasód!

    VálaszTörlés
  13. Szia. Fogalmam sincsen, hogy mit tudnék ide írni. Pár napja találtam rá erre a blogra és szinte rekordidő alatt elolvastam. Amit mostanra nagyon - nagyon bánok. Miért? Mert nem tudom, hol találnék a netes világban még egy ilyen történetet/blogot, avagy írót. És van egy olyan tippem, hogy nem fogok. Mert ez a történet egyedi volt. És ah...nincsenek rá szavak. Soha nem voltam jó az ilyenekben - mint ahogyan most is látod - de AHMAGAAAD ez valami csodálatos volt. Komolyan.
    UI: Számíthatsz rám a következő elképesztően fantasztikusan csodálatosan - Blahablahblah blah Blahablahblah - tökéletes blogodban is.

    VálaszTörlés

látogatások